nystart

Haft nästan 4 helt underbara dagar i Linköping hemma hos familjen :)
Torsdagen blev det bara sova sova sova när jag anlände, men fredagen desstå mer fart! Massa mys med mina bröder, helt underbart :) Vart lite shopping på stan. Ny tröja, nya skor och några cider till kvällen.
Efter 1 cider när jag kom hem slocknade jag i soffan. haha.. har sovit MYCKET i helgen. tror jag behövde det. känner mig mycket piggare nu.. iaf... fredagkväll blev lugn hemma.. Lördagmorgon följde jag med mellanbror till hans skola på öppet hus. Träffade min gamla lärare :) när det var slut i skolan gick vi hem, jag tvättade och sedan var det dags för BIO. Också det med mellanbror. som tycker det är världens roligaste att gå på bio med storasyster :) Vi såg Harry Potterfilmen - helt okej faktiskt. ser fram emot del nr 2 nu. när vi kommit hem åt vi kinamat och så tog jag en cider, och slocknade i soffan. (tror ni jag var trött?=)
Söndagen bestod mest av mys hemma pga väderleken. Känns som vintern kom på bara 1 dag!

Nu är jag iaf tillbaka i stockholm och det känns bra :) blir hårt jobb i veckan, för i helgen väntas belöning i form av JULFEST :)

Vi hörs!

Publicerat i Allmänt