nyheter

Oj, mycket har hänt sen sist...

Jag har flyttat! Inom Göteborg såklart ;) Kommer bo hemma hos Elin tills den 1 Juli, då jag flyttar in i MIN lägenhet. Det ska bli superduperskönt! Behöver bara hitta en soffa, så är lägenheten komplett :)

Det går bättre och bättre på jobbet, har en hel del att göra. Vilket är skönt! Det rullar på bra och jag ser fram emot att se resultatet av allt jag gör nu.

Det är sol och värme i Göteborg! Hur underbart!? Helt underbart... Jag njuter som satan, och vill bara ha massa vinkvällar utomhus tillsammans med en grill. Jag vill inte gå miste om denna sommar som jag gjort tidigare. Utan nu vill jag vara ute, ha picnic, sitta i gräset, sola. Kanske till och med bada (men jag är badkruka).

Jag har också anmält mig till blodomloppet. Det ska bli riktigt spännande.. Jag kan knappt springa 2 km, och har anmält mig till 5. Så det blir hårdträning fram till loppet, så jag orkar med! Jag vill iofs bara ta mig levande ur det, och ser fram emot picnic-korgen som man får efteråt :) haha... Vi är ett gäng från jobbet som ska springa. Måste införskaffa löpskor nu också...

nu ska jag fortsätta jobba. vi hörs!
Publicerat i Allmänt