sjukt sjukt sjukt

Jag vet inte ens vart jag ska börja... förlåt för dålig uppdatering!

Fredagskvällen blev minst sagt inte alls som jag förväntat mig! haha... Jag och frugan gick ut på krogen, kan ju börja historian där...

Jag kom på nu att jag inte orkar skriva allt... men det som händer var iaf:
- jag hjälper en kille att leta efter hans mobil som han tappat. Samtidigt säger jag att USCH, jag skulle aldrig klara av att tappa min mobil. Vi hittar hans mobil (den hade blivit inlämnad i baren) och så var det inget mer med det.
- efter ca 10 minuter ska jag ta fram min mobil, och DÅ ÄR DEN BORTA!!! Helt sjukt. (killen hade inte mobilen, det kollade jag först=) haha... baren hade inte fått in den heller och jag har inte fått svar från dem idag om de har fått in den eller inte...

Det är ju verkligen tur att jag har jobbtelefonen, men jag saknar min iphone. jag vet inte om jag kan leva utan den... skämt åsido.. men man känner sig verkligen handikappad!

Jag har självklart spärrat abonemanget och polisanmält händelsen... Forhoppningsvis får jag ut en ny telefon på hemförsäkringen, men det blir ju ändå en självrisk på 1500 kr. känns ganska onödigt...


Annars har helgen varit bra... Jag är hemma och tar det lugnt idag.. imorgon ska jag träna och jobba några timmar. Ska hoppa in i solariet också, eftersom jag ska visa mig i bikini på onsdag.. spännande.... haha :)

Ska fixa batterier till kameran så jag kan visa mina senaste inköp också :)

Och på måndag börjar jag med dieten! :) ska bli skönt som sjutton!

Puss o godnatt....
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna:

Skrev just till dig på facebook också, jag visst känner man sig sjukt handikappad utan sinn mobil...skjukt ändå att man är så beroende utav den :S Jag ska verkligen hålla alla tummar för att du får tillbaks den vännen!! KRAM