monday

Nu tycker jag tiden går extremt sakta! Jag vill flytta nu! Jag tror jag bestämt mig för att vi ska ha det vitt och ljust i vardagsrummet, istället för mörkt och svart... men hey, allt kan ändras! Jag vill inte kära ner mig i några möbler, innan jag till 100% bestämt mig.

Man kan ju i alla fall älska att jag fått bestämmanderätt över hur lägenheten ska se ut ;) hihi

Haft en superhelg, och hoppas att veckan blir en supervecka. Jag tror det. Jag kommer göra mitt bästa iaf.


Blev dock lite besviken... Jag och älsk var på NK och kollade väskor. Hittade en supersnygg Balenciaga-väska. Jag trodde lätt den kostade mellan 5-7000 kr (dyrt bara det), men när jag kollade internet hemma visade sig att den kostade ca 15000 kr istället... Det blev en liten tår där.. För jag hade kanske någonstanns tänkt att jag till sommaren skulle ha köpt en.. Men 15 lax för en väska känns liiiiite väl mycket... Letandet fortsätter! (väskan nedan har ingenting med texten att göra, bara nästan....)