fredag, igen!

Veckorna går så sjukt fort nu för tiden. Det känns som dagarna bara rinner iväg, och veckorna, och månaderna. Jag har bott i Göteborg i 9 månader nu! Jag säger fortfarande att jag är nyinflyttad :)

Jobb står på schemat. Får nya arbetsuppgifter hela tiden - vilket är kul och bra! Det måste ju ändå betyda att chefen tycker jag gör ett bra jobb?
Nästa vecka är det kvällsjobb som gäller. Det mesta hos oss händer ju på eftermiddagar/kvällar, så ska lägga lite fokus där.
Sen veckan efter det har jag min första föreläsning på skolan. Har börjat läsa lite i boken vi ska ha i första kursen "omvärldsanalys" och måste säga att jag tycker det ska bli jätteintressant.

Ser fram emot helgen som kommer innebära MYS, städning, tvätt, party, true blood och mer MYS! :)

Nu ska jag göra det sista på jobbet innan det är dags för after work!

See ya!

 
Publicerat i Allmänt