cellprov.

Tiden bara rinner iväg.. Jag tänker många gånger på att jag ska uppdatera bloggen, men både bilder och meningar, men någonstans på vägen försvinner det...

Vill bara få sagt att jag uppdaterar för min egna skull! Det är väldigt kul att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad jag gjorde för exakt ett år sen :)


Men men... Nu börjar jag avrunda min arbetsvecka (nästan, jobbar någon timme imorgon också, Öppet Hus :) och snart tänkte jag springa förbi stan och fönstershoppa lite. Det är några småsaker som ska fixas till lägenheten... Men igår köpte vi (mest Pontus) en ny tv! En snygg Samsung smart-tv som är så platt att jag tror den snart går sönder. Men som sagt - snygg är den :) Till tvn köpte vi i förrgår en tv-bänk, så nu är alla stora saker införskaffade. Känns väldigt bra :) Jag kan nog inte bo bättre, med en bättre man eller ha ett så bra jobb som jag har (i dagsläget=)

Just det.. Som rubriken lyder var jag (äntligen!) och gjorde min första cellprovstagning idag.. Skulle gjort den för ett år sen... Men bättre sent än aldrig. Lite obehagligt måste jag säga att det var, men det gick snabbt så ingen fara skedd. Svar kommer om 10 veckor och självklart hoppas jag att de inte ser några förändringar. Att jag ska bli sjuk, eller att det ska hända mig eller mina kära något, är nog det jag är mest orolig för. Må alla leva friskt och lyckliga i 100-tals år :)


Inget internet hemma än (mer än mobilt bredband som går sjukt sakta för täckningen är så dålig) så det får utebli bilder även denna gång.


Vi hörs!
Publicerat i Allmänt