Ska man vara fin får man lida pin...

 
 
Mina fina nya böcker jag fick hem igår. ÄLSKAR Katrins bok! Visst, hon är tuff och det är hårda ord, men det är kul läsning :) (tips: har du dåligt självförtroende läs INTE boken) haha.
 
Läst lite ur "Drunka inte i dina känslor" och tycker det är häftigt hur så mycket stämmer in. Skriver mer om det när jag läst den lite närmare.
 
Nedan ser ni bilder på mina nya fransar :) Fick ett infall idag och gick och gjorde det efter jobbet. Nu står de lite väl mycket "rakt ut", men det kommer lägga sig om några dagar då fransarna växt lite. Ber om ursäkt för mina oplockade och ostylade ögonbryn. Kanske ska gå och fixa dem snart med!
 
 
#1 / / Ninas modeblogg, utan mode:

Denise Rudbergs bok har jag läst och den var bra :)

Svar: Älskar Denise Rudberg, jag tycker alla hennes böcker är jättebra :) Tror inte denna blir någon besvikelse.
thePalma - en personlig blogg med glimten i ögat ;)