segt x 3!

* Panikattack igårkväll, stackars P! :( Jag funderar allvarligt på att byta ut ppillrena mot något annat? När jag blir upprörd över något blir jag verkligen upprörd!? Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag nästan skakar inombords. Konstigt....

* Väntar fortfarande på paketet från Nelly. MÅSTE ha mina skor senast måndag! På torsdag går flyget och innan dess måste jag ha gått in dom lite ;)

* Vaknade imorse med hals och tand(kötts) värk! :( Ont när jag sväljer (dock bättre nu på dagen) men har ont som f*n i tandköttet. Det är en av mina visdomständer som spökar...


POSITIVA saker med dagen:

* Soligt ute :) Inte såååå varmt, men är det vindstilla känner man solens värme :)

* Träffar bästa Elin efter jobbet, kanske titta på glasögon?

* Åt en god kycklingklubba till lunch.





Om 10 dagar är det 10 år sen. Hur gick tiden så fort? Skrämmande att 10 år kan kännas som 10 minuter...

Publicerat i Allmänt