Dag 8 efter operation

Hej! 
Förlåt för seg närvaro här på bloggen. Finns helt enkelt inte ork till mer :) 
 
Vad har hänt sen sist? 
Jag har varit på vårdcentralen för tejpbyte. De tyckte det såg infekterat ut så blev skickad till Sahlgrenska. Där träffade jag Peter som har opererat mig och han tyckte det såg bra ut! Helt normalt förutom att jag är känslig för tejpen. Så nu är det ingen tejp för mig tills nästa återbesök. Känns läskigt då det "bara" är min hud som håller ihop brösten. (har såklart soft BH på mig och så lägger jag kompresser där ärren är). 
 
Hur mår jag? 
Fick en gråt-attack i måndags då jag var på Sahlgrenska då de tvättade såren. Fick en till attack hemma efter jag duschat och tvättat igen (som jag blev instruerad att göra). Tror jag var riktigt utmattad! 
NU mår jag OK. Dock har jag mer ont nu än tidigare. Tidigare var det en stickande känsla som mer var obehaglig. Nu kan jag säga att jag har ont. Det spänner och känns ÖMT. Jag är lite nervös att det är början till ett sår i "T-korsningen" som man säger, men jag tar foto och jämför från dag till dag så sålänge jag inte får feber eller det blir värre ska jag avvakta till nästa återbesök, som är nästa torsdag. 
 
Idag har jag på mig en soft-BH från Sloggi, som är i Onesize!!! Haha det är helt sjukt, jag har aldrig kunnat haft en onesize över brösten tidigare :) Så jag är trots allt ovan GLAD :) 
 
Dock ska jag passa på mig själv så jag inte överanstränger mig. Det är ju så lätt när man tar smärtstillande att man inte riktigt känner något förens det gått för långt. Så jag försöker ta det lugnare nu än tex i måndags. 
 
 
Kram sålänge!