Spontant pass

Skulle egentligen inte tränat idag, men kunde inte låta bli när jag såg att de samlades folk för ett härligt Crossfit-pass :) 
 
Dagens: 
 
Box jumps 60 st
Push press 35 st (20 kg) 
Deadlift 55 st (30 kg) 
Burpee 35 st 
Tuck jump 35 st 
Push up 30 st 
 
Totalt: 250 st 
 
Minns tyvärr inte tiden, men ca 25 minuter? 
 
Känner mig starkare och starkare, men behöver öva lite extra på pushups, armhävningar och alla konditionsövningar (hatar burpees). Men jag blir sakta men säkert starkare! :) SKÖNT! 
 
Kul när det börjar synas också :) Nu kan man nästan skymta något som liknar muskler i armarna. Vågen går sakta men säkert neråt också. Var nere på 71 kilo, men det var innan jag ätit lunch, så ligger väl på 73 nånting nu... (jaa jag kan skilja 2-3 kilo på en dag!) helt sjukt..... (Målet är att komma ner på 65 först och främst). 
Publicerat i Allmänt
Taggar: Crossfit / Fysiken / Vikt