Nytt telefonnummer

Eller nytt och nytt.... Jag har bestämt mig för att använda min jobbtelefon även privat. 
 
Det är ca 4500 kr per år som jag lägger på privat abbonemang (ink kostnad för telefon). Det är faktiskt en weekend som jag sparar om jag istället använder jobbtelefonen :) 
 
Tidigare har jag tyckt att det är lite jobbigt att inte kunna separera det, men den smällen tar jag nu. 
 
Så ni som inte fått ett sms från mig - jag använder inte längre mitt gamla privata telefonnummer! Hör av dig för att få mitt nya! :) 
 

Annars är läget likadant som igår. Är jag still så är det okej med axeln. Rör jag på mig så blir jag trött efter ett tag (pga smärtan) 
 
Nu: Vila i soffan! 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Jenny:

Åh vad snäll du är, tack så hemskt mycket!
Ja älskar den jackan. Riktigt vårfräsch!
Hoppas att du får ett fint slut på veckan, kram.

Svar: Tack detsamma :)
thePalma