Islandshäst <3

Vilken dag! 
Den började med att jag skulle åka och provrida en islandshäst som söker medryttare. Jättesöt liten kille med väldigt trevlig ägare :) 

Jag har ju inte ridit sen avramlingen, men det kändes jättebra och det var skönt att vara tillbaka på hästryggen igen. Jag har ju haft tid att fundera några veckor och kom då fram till att jag verkligen vill rida islandshästar. Därav att jag kollat lite efter den möjligheten :) 

Lilla killen idag var i alla fall en piggare variant, men lyssnade samtidigt bra på hjälperna och jag tror att vi kan ha riktigt roligt tillsammans bara vi lär känna varandra :) Ser fram emot att få till ett bra samarbete :) 


Pontus är som vanligt världens snällaste och följde med (kan väl tillägga att han nog också ville köra sin nya bil han fått via jobbet =). Han blev lite förtjust i miniatyrhästen som stod i samma stall. Riktigt liten häst med de minsta hovarna jag sett tror jag! :) 

Vi har väldigt fint väder idag också, strålande sol och varmt i luften. 


Efter ridningen var vi till Pontus morfar som fyller år. Trevligt att träffa alla där och äta och dricka gott :) Satt i solen en stund även där, så mycket frisk luft har det blivit idag. 

Kram! 
#1 / / MATILDA:

härligt med sol :)