Sådärja

Jag hade tänkt skriva något deppigt om hur jag fastnade framför filmen Mamma Mia såhär under Mors Dag när verkligheten kom ifatt mig att min mamma valde att inte vara med på mitt bröllop (om jag gifter mig). Men jag orkar inte lägga tid på det, utan tankarna vandrade snabbt till mitt födelsedagsfirande jag ska ha på lördag, tillsammans med min familj här i Göteborg - mina vänner och min älskade <3 

Med familjen i Norrland och brorsan i Linköping får jag fira senare i sommar :) 

Det vankas som sagt många roliga saker framför mig - företagsfest, midsommar, öl-lympiad, en vecka i Spanien, 7 (!) veckors ledigt och sen ny arbetsplats. 

Jag har uppenbarligen inte tid till att deppa. Fan att tankarna kryper ifatt mig och får mig ur form. När ska de försvinna? Jag får nog skriva lite mer på den där boken... Under semestern får det bli! 


#1 / / Wania Forssberg:

Hej Sofie!

Ja det finns mycket tråkigt som händer här i livet. Men man går vidare, man måste.
Ser att du ändå har trevliga saker att se fram emot.
Blev lite nyfiken, ska du byta jobb?
Kram

Svar: Ja gå vidare måste man göra <3
Ja nytt jobb i augusti :) Jag kan ringa dig någon dag och berätta :)
Kramis!
thePalma