60% avklarat

Idag har vi avklarat 60% av graviditeten. Imorgon går vi in i vecka 25 och jag kan ibland fortfarande inte förstå att det är en liten bebis i mig. 
Men det är underbart när jag känner hans rörelser och jag har börjat fundera på vad det är för filur som kommer komma. Jag tycker i alla fall han ser väldigt söt ut på ultraljuds-bilden, så den tittar jag på ofta :) 

Jag tror inte jag har skrivit om vår fotografering? Hur som helst så var vi och fotograferade med Madelene (sök på Madelenes Foton på facebook för att se fler). Himla mysigt att ha sparat bilder med magen. Kanske att vi gör någon mer fotografering om ett par veckor också, men annars har vi ju dessa :) 

Om ca en månad ska vi börja titta på barnvagn, spjälsäng och allt annat som behövs. Så har någon tips på vart man kan titta/vad man ska titta efter eller tänka på så är det bara att skriva en kommentar :) 





 
 
#1 / / Kathrine :

Så fina foton!
Åh det är en liten pojke 💙 Next är en butik som har massor fint till bebis finns online o säkert i nån galleria nära er :) lekmer har bra priser tycker jag och jollyroom är farligt haha
Kram