9 dagar över tiden

Ja här händer det inte så mycket. Bebis verkar trivas bra inne i magen så vi väntar och väntar. Han sparkar dock rejält några gånger om dagen så jag försöker förklara för honom att det är mer plats UTANFÖR magen. 

Jag fördriver tiden med serier och att greja hemma. När Pontus kommer hem från jobbet så lagar vi mat tillsammans och umgås "medans det bara är vi två" :) 

Om jag är osocial mot er (mina vänner) så är det för jag helt enkelt inte orkar. Jag är i min lilla bubbla och trivs rätt bra här tills bebis kommer. Jag varvar liksom serierna med att sova och att göra iordning mig finns det inte tal om! Haha. När jag går till barnmorskan tar jag på mig kläder men annars går jag runt i mjukisbyxor och håret i en tofs :) 

Det ska dock bli trevligt att ta på sig vanliga kläder igen och trots att jag vet att det kommer ta veckor/månader så längtar jag efter mina icke-gravid kläder :) ett par jeans! Wow! 

En av serierna jag har börjat titta på; Bron.