Sol, budget och hål i öronen

Var gång solen är framme så njuter vi till fullo. Sen tycker jag även det är mysigt med hösten så att man kan gosa in sig i halsdukar och koftor. 

Idag efter babysimmet åt vi lunch med Pontus och Vickan. Efter det somnade Edwin i vagnen (lagom hemma såklart), så jag gick till macken där vi bor och köpte en kaffe och satte mig i solen. Så skönt! 

 
Köpte nya skor häromveckan. Mina gamla hade sulan lossnat på så det här var ett måste. Jag passade på när HM hade rea så de kostade endast 199 kr. Det är ju inte mycket pengar man har att röra sig med så alla kronor man kan spara in är bra! 
 
Häromdagen köpte jag tex en ny ansiktskräm för ynka 11 kr :) Jag hade en check på Åhlens + lite pengar kvar på ett presentkort. Sen nyttjade jag dessutom en 25% rabatt-check. Woho! 
 
Lunchen idag kostade endast 25 kr då jag installerade en app där man fick rabatt på massa ställen (Beam tror jag den heter). 
 
Nya örhängen köpte jag för 25 kr och det enda negativa med dessa är att jag blev sugen på fler hål i öronen. Skulle vilja ha 2 till bredvid. (har haft töjt öra därav att hålet syns så mycket. Jag får fortfarande i ca 2-3 mm. När jag hade som mest töjt hade jag 12 mm!)