Gaaaahhh!!!

Det är så himla mycket blandade känslor inför helgen! Jag åker till Sthlm imorgon bitti och kommer hem söndag em. 


Å ena sidan: GUD VAD SKÖNT. Inatt var vi vakna mellan 3-6 så en natt med ostörd sömn kommer bli guld! 

Å andra sidan: min pluttbebis hur ska han klara sig utan mig och hur ska jag klara mig utan honom? Nu är det bara 1,5 dygn men ändå. Jag vill ju snuffa på honom efter en dag med jobbigt arbete (för det kommer det vara på lördag) 

Sen slog han sig idag för första gången. Ett litet skrapsår på bakhuvudet men blodet fick mig alldeles skakig. Som tur var är det ingenting som behöver följas upp. 

Jag är så glad att han har en sån fin pappa och jag är så glad att JAG har en sån fin sambo. Han är verkligen min stöttepelare och jag hade aldrig kunnat göra den här resan utan honom. Och då pratar jag inte bara Sthlm utan själva anledningen till att jag åker till Sthlm. Det kommer bli jobbigt, ledsamt, hemskt, OFFENTLIGT! Men det kommer framförallt bli givande och kärleksfullt i slutändan ❤ 

Hur fina kläder hittade jag på ICA!?
Idag var vi på promenad och fika med Anna o Ralf ❤
Igår var vi hemma hos Elin ❤
Älskade älskade unge vad jag älskar dig! Det finns inte ord som räcker för att förklara hur mycket du betyder för mig ❤❤❤❤❤