Dagar som dessa är värda att föreviga

Underbara dagar i Vadstena och Linköping har passerat. Vi har bott hemma hos min mormor och snälla som alla är kom de och träffade oss där. Mina mostrar med familjer och lillbrorsan och Jessica <3 

Vi har inte kunnat haft finare väder och Edwin har verkligen fått känna på hur det känns med gräs under fötterna, även om jag faktiskt fick köpt ett par sandaler till honom i dagarna. Stackarn hade ju inga :) hehe 

Så trots att Edwin är i en period där han vaknar 05.00 (!) så har vi haft det suveränt! Nu har officiellt sommaren börjat för oss! 

Nu ser jag fram emot en vecka där jag för första gången på länge inte har så mycket planerat (förrutom jobb då såklart). Jag har äntligen lite tid till att skriva på vårt projekt, vilket vi även har jobbat lite med i dagarna. Så glöm inte att kika in på www.självmordetsbarn.se. Det är ett barn om dagen som förlorar en förälder i självmord, och kan jag göra något för att underlätta för de barnen så gör jag det <3 

 
#1 / / Anonym:

Det ser så härligt ut! Vad stor han blivit. Är ni hos Adam?

#2 / / Anonym:

Ja han växer så det knakar! Nej hos mormor är detta :)