snart november

Imorgon är det november och jag har många roliga planer framför mig. 


På lördag åker jag till Cypern och Ayia napa med jobbet och blir borta en hel vecka (!). Jag kommer såklart sakna ihjäl mig efter min lilla kille (kanske den stora också men mest den lilla). Jag har som mest varit borta 3 nätter från honom innan. Tur att han har världens bästa pappa! 

Det ska ändå såklart bli riktigt kul att åka iväg. En vecka med sol, bad, härligt sällskap och att bara få ta hand om mig själv. Jag har faktiskt tänkt försöka träna lite och inte bara äta god mat och dricka drinkar ;) men vi får väl se hur det går.... 

När jag kommer hem vankas 10-år-sedan-jag-tog-studenten-fest! Då åker jag till Linköping över en natt och träffar gamla gymnasieklassen. Ska också bli riktigt kul! 

Annars är det lite som händer hemma på boendefronten, men vill inte skriva ut något förrens det är klart. Sen vankas jul och jag längtar ❤️ 

Edwin har sista tiden blivit lite mammig igen, och även börjat visa sitt humör! Men han är såklart lite underbar för det. Han har faktiskt på eget initiativ börjat somna själv i sin säng nu på kvällarna. Jag är så stolt ❤️ ibland får man gå in och lägga handen på honom men annars somnar han på ca 10 minuter. Jag är så tacksam och hoppas detta håller i sig såklart :) 

Jag ska försöka uppdatera lite mer nu framöver :)