Sunday it is. . .

Jaha här satt man och skrev ett långt inlägg men så försvann allt! KUL! Men jag kör en summering bara :)

Veckan som varit:
- gått bra på jobbet man jag vet vi kan bättre!
- jag har äntligen börjat bli frisk
- Superbra helg bestående av finincialmeeting, 3-rätters, hotell och party :)

 
På bilderna ovan är det Karro & Jag samt Nickie & Jag (han blir ju så bra på bild!)

Veckan som kommer:
- Säljrekord på jobbet (lets make money)
- Gå till gymmet minst 3 gånger!
- FÖRSÖKA dra ner på maten (bästa tipset för viktnedgång va tydligen att inte äta)

och nästkommande Vecka:
- London (looking forward to it, ALOT)


Idag har jag förövrigt handlat en ny skjorta samt varit på bio med lillebror. Jättemys :)
Nu ska jag ta en cigg, se på film sen sova.


Hejj svejjs.
Publicerat i Allmänt
#1 / / C:

Hahaha, ja, den där Nickie blir verkligen bra på bild!! ;-) Åh, London.. Jag vill också ut och resa!! Måste vänta på att få kasta kryckan bara.. :-( BUHU.. Kul att höra att du är så motiverad och att det går så bra på ditt jobb, inspirerande! :-) Have a fun week! C