fredag!

Gud vad veckorna går fort! nu är det redan fredag och helgen är kommen :)

Imorgon åker jag till Linköping (igen). Har haft lite födelsedagar i familjen, så det blir middag på söndag.

Nästa helg funderar jag på att åka till göteborg! det va några veckor sen, och jag har ändå inget för mig nästa helg.. så det passar lagom... För helgen efter det åker jag till älskade Stockholm!

     
- Linköping
- Göteborg
- Stockholm

Sikken tur att Jönköping ligger mitt imellan! :) Så tar det inga tider att fara till någon av städerna :)


Idag unnade jag mig faktiskt en ny parfym. Inte köpt en parfym på flera år känns det som, och det blev bara en liten.. och testade en ny! Brukar ju alltid köra på Escada, och har också testat Paul Smiths.
Men nu blev det någon Amor Amor :) Helt okej!



Nu ska jag se lite serier på datorn men vi hörs i helgen! Puss o Kram
Publicerat i Allmänt