shopping!

Men lugn allihopa! jag har bara shoppat nytt hemma i min garderob! :) Hittade 3 par gamla jeans i mitt förråd förra veckan, som jag faktiskt får på mig igen! :) Liiiiiite tajta är det fortfarande, men om några veckor så :)

De första är ett par gamla favoriter, Miss Sixty - superhärlig färg... Inte vita, inte gråa, inte beiga... utan någonstanns imellan :)
Par nummer 2 är ett par Diesel. Supersnygga och lite vida nertill (vilket är mode just nu?) och superbra kvalite på dessa!
Par nr 3 har jag på mig just nu, ett par Tiger. Väldigt mjuka jeans så supersköna att ha på sig, de är lite längre så snyggt till klackskor (som nu har jag ett par ankelboots).

   

Sitter på Jönköpings station nu och väntar på att tåget till Linköping ska gå.. Ska bli härligt att komma hem till familjen o äta lite mat och pussa på mina bröder :)

Men nu ska jag fördriva tid med att läsa bloggar och på tåget ska jag se LOST!

Publicerat i Allmänt