bildspel.

Jag tycker det är så tråkigt med bloggar utan bilder. så här får ni några: :)
Först ut är min nya dator! jag älskar den! jag har den till jobbet, den går snabbt, väger ingenting och den känns bara hur bra som helst :)

    

Sedan följer en liten bild på hur det ungefär ser ut hemma hos mig :) Jag har inte så mkt dvd-skivor att stoppa o tv-stället. Så det fick bli snygga SKOR istället :)

 

Sen måste jag ju avrunda med en ego-bild också! Ni måste ju se hur jag ser ut! :)
Är så glad att mitt hår börjar bli långt nu. Har efter denna bild togs lagt i en pärlblond nyans i håret också så nu är det mindre gult, och mer blondt :)
Den snygga toppen är ännu snyggare i verkligheten. Min iphone-kamera gör den verkligen inte rättvisa! (den gör förövrigt ingenting rättvisa, ge mig en RIKTIG kamera tack?)


På tal om nya saker så har det faktiskt gått riktigt bra på jobbet även idag, så kanske om 2 månader att jag kan unna mig en kamera? (fortsätt jobba hårt sofie!)


Nu ska jag börja på säsong 2 av Lost. See ya!
Publicerat i Allmänt