uppdate.

Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera! Men jag får ta för några dagar i taget :)

Igårkväll hade jag myskväll med Roz, jag gjorde paj med fetaost, soltorkade tomater och ruccola! Blev riktigt bra faktiskt :) Sen såg vi 3 (!) filmer tillsammans med lite godis och gott. Fler myskvällar efterfrågas :)


Lönen kom ju i torsdags också, så jag passade på att utnyttja mitt presentkort på HM och shoppade ett par byxor. Svårt att få in nyansen på bild, men de är i svart lite glansigare/rockigare tyg. Riktigt snygga! (Roz hade på sig likadana byxor när vi sågs, haha, bra smak ;)


Det blev en scarf också, då det faktiskt börjar bli lite kyligare här i Göteborg. (iaf på morgonen). Så kavaj och scarf är perfekt just nu! Vill inte riktigt börja snvända jacka än...


Måste också passa på att visa en långklänning jag köpte för ca 1 månad sen. Klassisk långklänning som funkar lite när som helst. Älskar den! :)


Annars är det mycket jobb som gäller nu några veckor fram. Vi har som sagt högsäsong så det är full rulle. Veckan som kommer nu har jag i snitt 3-4 informationer ute hos skolor per dag! Så det är verkligen fara fram och tillbaka. Första imorgon är på Handelshögskolan, för några hundra nya studenter! Spännande :)

Får ju sist men inte minst skryta om att jag mår rätt okej just nu! Jag har en fin lägenhet att bo i (som jag förhoppningsvis får bo kvar i ett tag), jag har ett jobb som jag trivs med, underbara vänner som finns här för mig, och en sexig man som jag får kramas med ;) Man blir såklart rädd att saker ska försvinna/raseras... Men jag vill ändå njuta av ögonblicket, och krama ut så mkt gott som det bara går!

Nästa helg kommer dessutom lillebror till Göteborg :) Ska bli kul att träffa honom igen, då vi inte setts sen juni nu.

Nu blir det tvätten för min del, och diskhögen som står i köket.

Hörs!