shopping.















Jag har handlat lite på sista tiden. Man skulle kunna tro att jag handlat för flera tusen. Men faktiskt bara för 2! (2000 kr alltså)

Jag har unnat mig följande:
- 2 par byxor
- 3 par skor
- 2 bälten
- 2 halsband
- 1 BH
- 4 tröjor/toppar
- strumpor
- klänning

Bra för så liten summa va!?

Utöver det har jag handlat lite sportprylar... men det har jag redan visat.. Nu blir det inget mer (stor)shopping denna månad. Utan nu lever vi lite snålt, och njuter av det vi har! :)

Till försvar för min shopping måste jag ändå säga att jag förtjänar det. Det var länge sen jag shoppade så mkt, och nu har jag ändå flyttat, bytt jobb, jobbat bra, hjälpt folk osv... och självklart fått lön :) hihi

Färga håret gjorde jag idag också. Bild på det kommer innan veckan är slut. Jag kommer jobba sjukt mkt denna helg iom att vi har öppet hus på jobbet. Men jag ska nog hinna med lite annat i helgen också :)

Hörs!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sooofia aka miss karlstad:

Brukar du inte handla nåt på Zara Sofie? älskar Zara och ni har u Zara i gbg