träning måndag.

Jag mådde lite bättre och blev lite piggare efter träningen idag. Körde 25 minuter på crosstrainern (bra ide med tv-apparater, att man blir puschad att stå kvar några måniuter till för att man vill kolla klart på ett program=). Sen körde jag lite armar och mage som styrka.

Var ändå liiiite trött när jag kom hem, så la mig för att läsa en sväng och somnade såklart efter bara några minuter. Känner mig fortfarande lite trött, så tror inte det blir några problem att somna om sisådär 1 timme.

Imorgon fm har jag ett företagsmöte och efter det lite småsaker som ska bli gjort. Ska bland annat göra färdigt min årsplan som jag ska visa upp för chefen på torsdag, riktigt kul! Så jag söker massa på internet efter olika sätt att marknadsföra och sälja in osv osv... Kul att man får komma med egna förslag och bestämma lite själv =) (efter godkännande förstås =)


Några saker jag är trött på för tillfället:
- företag som inte kan hålla koll på saker och ting! Det stör mig, och som en konflikträdd person är det inte den ultimata situationen för mig.
- Att jag är konflikträdd och inte vågar konfrontera personer eller ta tag i saker som jag borde!

Gahhhh... nu gör vi något roligare...
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna:

Känner igen mig i det du skriver...tror tyvärr att de är typiskt svenskt! Önskar att man vore mer tuff och kunde finna de rätta orden i vissa situationer...oftas går man därifrån och tänker att så däär skulle ja ju sagt!!