Dag 4

Dagens nyckelord: PIRR. 
 
Oj vad det pirrar i brösten. Det känns som myrornas krig och vad jag än gör så pirrar det till. Men jag ser det som ett bra tecken då det visar på att nerverna hittar tillbaka till varandra och att känseln är på väg tillbaka. 
 
Generellt känns det som om jag har känsel överallt, men sen är jag ju tejpad på stora partier så jag är inte riktigt säker. Hoppas att allt kommer tillbaka :) 
 
Snart ska jag åka hem till Elin för lite planering ;) Det bjuds på lunch har jag hört vilket är nice, då jag var uppe och åt frukost redan vid halv 9. Lägger man sig tidigt blir det tidig uppgång (speciellt om man inte dricker någon alkohol vilket jag inte gör nu). 
 
 
Tack Sara och Mathias för trevligt sällskap igår! Mys med middag och slapp i soffan en fredagkväll :) 
 
 
 
See ya!