Provence

Idag var det dags för stallet igen och denna gång red jag Provence. Jag kände att vi kom bra överens och det blev en välbehövlig mysstund i stallet både innan och efter vi red :) 

Idag tränade vi balans så vi red en del utan stigbyglar. Välbehövliga övningar som både var roliga och svåra! 

Håll tummarna nu snälla att jag kan fortsätta rida. För att göra en längre historia lite kortare så har jag missupfattat mina arbetstider fördelat på arbetsdagarna vilket gör att jag egentligen har svårt att rida på måndag, tisdag och onsdag, då det finns grupper på min nivå. Det ligger en förfrågan hos min ridlärare och ridskolan om jag kan byta grupp och om det finns platser ledigt i andra grupper. Jag hoppas verkligen att det kan lösa sig på något sätt för jag skulle bli så ledsen om jag inte kunde fortsätta :(