Tankarna äter upp mig

Ibland önskar jag att jag hade haft en knapp att trycka på, så att jag bara kunde stänga av mina tankar och känslor. 
 
Missförstå mig inte - jag älskar att känna. Jag känner hellre än inte alls. Dock kan jag ibland önska att mina känslor inte ska ta över mig. Jag vill kunna lägga de åt sidan och fokusera på annat, men det är svårt! 
 
Som tur är har jag ett jobb där jag måste fokusera, och jag har möjlighet att ta ett träningspass mitt på dagen om jag vill. Det ska jag göra idag. Jag ska springa springa springa och hoppas att jag springer bort från tankarna som äter upp mig inifrån. 
 
Bara så att ingen blir orolig - det är inte några negativa tankar jag har. Mer tankar som tar upp tid och energi från mig. Så även om det är positiva saker jag tänker om - så känner jag att de tar över mig. 
 
Men med lite träning på lunchen, fullspäckat med jobb och sen en tur till Offe i eftermiddag så ska det nog bli bra.