någon som har några timmar att ge bort?

Vart tog tiden vägen? 

Det är saker på gång nästan varje dag och det är både jätteroligt men samtidigt lite stressigt.... Jag längtar tills nästa helg då jag ska vara "ledig" och bara vara hästvakt. Jag ska INTE boka in något utan gör jag något så får det bli spontana saker... 

Förra helgen firade vi Karro som har fyllt 30 år! Hon hade ordnat en jättetrevlig fest och både jag och Pontus var kalasfulla när vi tog taxi hem.  

 


Nu i veckan har vi haft besök från min familj från Norrland <3 Jättemysigt att träffas (vi ses ju inte så jätteofta) och vi hann med både Universeum, middagar och en tripp till Ullared :) Bästa familjen <3 

Det var även första gången som min familj träffade Pontus mamma med familj. Jättetrevligt :) 



Igår var jag och Matilda hos Offe för en "avstämning". Han har ju varit lite krasslig i gångarterna men igår kändes det bättre och vi ska smått smyga igång lite motion igen. Det gäller att man syns nu när det är mörkt på kvällarna! 
Jag behöver införskaffa både reflexväst och pannlampa så att även jag syns, och ser bra! 



Alltså hur söt får man vara?