Mycket på gång...

Oj det är redan torsdag! Det betyder att jag jobbar min sista dag på Fysiken imorgon! Jag ska erkänna att det jag tänker på nu är 7 veckors semester :) Det ska bli sååå skönt! 

Från måndag har jag haft hand om Offe, och det är som vanligt alltid lika mysigt <3 Igår fick vi till ett riktigt bra ridpass och jag hoppas att det blir lika bra idag! 

Helgen bjuder på blandade härligheter, sen har jag Offe måndag + tisdag och på onsdag åker vi till Kanarieöarna <3 Det ska bli sååå skönt att inte ha några tider att passa utan bara ta dagen som den kommer. Efter veckan utomlands väntar Sverige-touren: Vadstena, Gnesta, Sundsvall, Stockholm och Älvsbyn. Jag längtar tills vi kan köpa hus så att alla kan komma och hälsa på oss istället :) haha (säger tjejen som inte tycker om att sitta still allt för länge i en bil/ett tåg)

Nu blir det lite mer jobb! Kraaaam <3 

 
#1 / / Anonym:

Jag återkommer med mina smultronställen på GC inom kort. Utifall att er egna inspiration tar slut :)

#2 / / Anonym:

//Vickan