Helgen

Lillskrutten har ju börjat vakna på nätterna... Blääää!!! Jag hoppas det går över snart så att vi kan återgå till att sova hela nätterna. Tur att det är helg ibland, då tar Pontus skrutten varje morgon så att jag kan "sova ut". 


I fredags var vi iväg på babysim. Sååå kul! Edwin slog med armarna i vattnet och skvätte och tyckte det var superkul. Men han däckade såklart direkt efteråt :) 

Vi passade på att äta lunch på Hagabadet (där vi även har babysimmet). Det känns som det kanske var sista sommardagen för året. 


Igår åkte jag med Matilda till stallet och fick rida. Det blev en liten lektion och då känns det alltid lite mer i musklerna efteråt. Hej träningsvärk! Men alltid lika kul att få komma upp på hästryggen. 



Igårkväll hade jag en unna-mig-kväll, men jag ångrar mig redan. Jag får ont i huvudet och går upp ett kilo bara av att titta på godispåsen. Men det är gott i några minuter!