Onsdag

Liten väska till Edwin införskaffad. Just nu fungerar den som liten skötväska (det får precis plats blöjor, underlägg, ombyte och leksak). När han blir äldre kan han packa sina favvoleksaker här i när vi tex ska bort :) 

Så svårt att få färgen rätt på bild. Det var tur att jag köpte den på stan och inte över nätet. Den är mer grön i verkligen! (Pretty petrol, Elodie Details) 


Den fina stickade tröjan har han fått av Pontus mormor. Det är nästan så att jag också vill ha en likadan, så mysig till hösten nu! 

Igår promenerade vi till BVC. Det tar ca 30 min att gå dit och han brukar somna efter ca 10 min. Igår somnade han dock när vi var utanför entrén och skulle gå in. Typiskt :) 

2 små tänder har kommit upp i underkäken. Jag trodde ju att han varit grinig på nätterna pga det, men någonstans har jag också känt att han varit hungrig. Senaste dagarna har jag därför ökat maten till honom, så nu får han gröt 2 ggr/dag och mer amning än tidigare. Och det har gett resultat! Inatt sov vi en hel natt igen (22-05.30) och ingen är gladare än jag.