Skruttunge

Dagens irritationspunkter: (utan inbördes ordning) 

- Pontus snarkningar! Jag blir galen. Han får seriöst sova på soffan snart. Snälla hjälp mig gärna att påminna honom om att köpa sån nässpray (han vet vilken jag menar) samt vara ute mer samt träna! Han snarkar så mycket mindre då! 

- att Edwin älskar att lägga sig på mage, men hatar att sova så = man får vända honom stup i kvarten tills han somnar. 

- att Hedin Bil har grymt dålig kundservice. Återigen har de en representant från företaget som uppenbarligen missade introduktionen där de gick igenom kundbemötande. Eller när jag tänker efter har de nog alla missat den lilla detaljen... Jag kanske ska ta tag i saken och öppna företag och erbjuda mig att hålla en liten workshop för dem? 

Det värsta av allt är ändå att jag låter saker fastna så att de förstör hela min dag. Jag som har lovat mig själv att inte ägna tid åt onödiga personer/saker som jag ändå inte kan påverka. Min tid är alldeles för dyrbar! Till exempel så har Edwin börjat förstå titt-ut och lite andra saker. Han verkligen skrattar nu :) såååå roligt att höra och värmer verkligen hjärtat. Det är SÅDANT som jag vill ägna tid åt :)