Tapas med mina tjejer

Igår hängde jag med snyggingarna Emelie och Karro <3 det blev mat och tjejsnack om allt mellan himmel och jord. Supertrevligt! 

Jag hade lite ångest då det skulle bli första gången som Pontus nattade Edwin själv. (Annars brukar jag amma honom till sömns). Men det hade gått jättebra och när jag hörde att han somnat för natten och låg i sin säng vågade jag vara kvar på stan för mer häng med mina bönor. Det resulterade i två glas vin för mycket, som jag känt av hela dagen :( bläää för bakiskänslor. 

Typiskt så skulle Pontus hjälpa en kompis flytta idag så han åkte tidigt imorse. Detta hade jag såklart ingen aning om så blev lite paff när jag blev väckt halv åtta... Men jag fick en stor omelett och kaffe och så var det bara att gå upp.... 

Hur som helst så var det supertrevligt igår och jag är så tacksam över mina fina vänner <3 OCH min fina man som är världens bästa pappa <3