Liseberg, bord och hårfärg

Hej vänner! Edwin sover så jag passar på att skriva lite. 

Jag är supertaggad på helg då vi ska göra massor med roliga saker. Men mer om det efter helgen :) 

I veckan har vi lekt, bakat, shoppat och färgat hår! Promenerat lite har vi också gjort men jag har sååå ont i min höft. Min gissning är att jag fått ont pga att Edwin sover hos oss från ca 04.00 på mornarna, och att jag då ligger på sidan och spänner mig lite i sömnen. För det är på sidan jag ligger som jag har ont. Det kan ha o göra med att vi har en sån dålig säng också men det blundar jag för... Har inte riktigt råd med en ny nu. 

Enda snön här i Göteborg är på Liseberg. Nästa vecka har jag tänkt gå på julmarknaden där :) tycker det är så fint. 


Har jag visat vårt nya soffbord? Ska ta lite bilder när vi pyntat färdigt så ska jag visa. Edwin gillar det iaf :) 

Bakat saffranssnittar. Det enda man hinner när man är själv med Edwin 🙈 

Hittade en GAMMAL bild på mig som fick bli inspiration för nya hårfärgen. 

Tyckte att jag lyckades rätt bra? En färgning kvar för att bli perfekt men håret måste få vila lite först. Några tvättar silverschampo får göra susen också. 


Nu inväntar vi Pontus så ska vi ha mys hemma med lite julpyssel, glögg och ost :) 

Kram <3