Sömn, listor och vad som är viktigt



Första natten i sitt egna rum gick bra! Han vaknade en gång vid 01 (somnade om inom 5 minuter) och sen vid 05 ca vaknade han och då fick han ligga i vår säng och sov-snutta tills vi gick upp ca 07.00. 

Idag har vi bara varit hemma och ibland tycker jag det är skönt, men idag var det bara tråkigt. Som tur är ska vi ut imorgon <3 

Jag skulle behöva en dag där jag reder ut lite saker också. 

Min lilla lista: 
- kolla dammsugare samt köpa 
- kolla på en sådan ång-mopp (?) och se om jag vill köpa en 
- kolla på vilken dator jag ska köpa 
- se vad för studentlitteratur som behöver köpas till vårens kurser 
- skriva ut papper som ska skickas till unionen som ger studiestöd 👍🏻
- boka tid för att titta på förskola! 
- köpa 2-3 julklappar till (resten är klart) 

Resten av veckan är fullbokad med kompismys, familjemys och typ 7 maskiner tvätt som behöver köras samt massa saker som ska ner i förrådet. 

MEN mitt i allt "kaos" så får jag lov att ta ett steg bakåt och inse vad det är som är viktigt. Att familjen mår bra <3 då spelar allt annat ingen roll.