Sova hela nätter

Jag vet inte om jag vågar skriva det här men jag TROR att vi börjat vända trenden att vakna på nätterna. För ett par dagar sen fick jag spel när jag hade tagit upp Edwin för femtielfte gången då han dessutom låg och bökade och levde om mellan oss. Så jag tog han under armen och bestämde mig för att han nu skulle somna i sin säng i sitt rum  


En timme tog det - men sen sov han faktiskt! Buff i rumpan och lite strykningar över ryggen var det som vi körde på. 

Natten till idag somnade han efter amning och när han sen vaknade till vid ca 23.00 så buffade jag lite i rumpan och då somnade han snabbt om. Sen sov han fram till 06.00 och nu efter lite amning sover han igen. 

Jag hoppas hoppas hoppas vi kan fortsätta i den hör positiva riktningen 🙏🏻 

Idag gör vi de sista förberedelserna inför helgen och jag ser fram emot myset ikväll med min lilla familj <3 

Alltså kolla bebisbilderna jag hittade! Sötaste gulligaste lilla hjärtat <3