Underbara jul

Vi har verkligen haft en underbar jul <3 Edwin sov när tomten kom men utöver det har det varit exemplariskt! 

Julaftonmorgon började med att Edwin fick öppna ett paket hemma innan vi åkte till Pontus mamma och familj. Av oss fick han en liten verkstad och som vi trodde gillade han hammaren :) Han fick också lite kläder och ett gosedjur av oss, men det var nog mest jag som brydde mig om det :) 
 
 
Vi fick alla så mycket fina presenter <3 Är så tacksam att Edwin har många som passar upp på honom, och då menar jag verkligen inte bara med materialla saker! Tid, energi och kärlek får han massor av och det gör mig så glad. 
 
Bilen han fick var en succe! Ska bli roligt sen när han kan köra runt med den själv :) 
 
Han fick även massor fina kläder <3 
 
Lite blandat vad vi i familjen fick. Jag har några fler saker att visa också men det står i Edwins rum och han sover nu så det får vänta. 
 
Vi är i alla fall mätta efter all god mat och supernöjda med allt trevligt sällskap. Igår var vi också iväg till familjen och blev bjudna på mat, efter att vi varit iväg och köpt en ny dammsugare! Ska visa sen vilken det blev. 
 
Jag är så glad att Edwin haft roligt och jag tror inte han varit upprörd en enda gång under hela helgen (förrutom när han ska sova men det är en annan sak haha) 
 
#1 / / Emelie:

Så mysigt ni har haft det! Och han är ju så söt ungen 😍