Vecka 36

Imorse vaknade Göteborg till massvis med snö. Skönt med lite ljus och det har inte varit så kallt , så det har varit rätt skönt ute. 

Tyvärr gick ingen trafik imorse så jag fick stå o vänta i ca 45 min. Som tur är var en kollega i närheten så jag blev upphämtad med bil till slut. Tack snälla :) 


Jag älskar nya mjukisbyxorna jag fyndade häromdagen. Något ska jag ju ha o gosa runt i hemma med bebis sen :) 

Idag gick även de ENDA vanliga byxorna jag kan ha sönder, men jag vill inte köpa nya för så kort tid. Jag får köra på strumpbyxor o klänning eller nått... Det är ju bara 2,5 jobbvecka kvar sen kan jag hoppa i mjukisbyxorna på heltid :) 

Har även köpt en overall till bebis. Något som han kan ha i åkpåsen i vagnen om det är kallt ute. Visst är den söööööt!? Min lilla gosbebis kommer han bli i denna :) 


#1 / / Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.:

Vad fin du är, och absolut njut av de där mjukisbyxorna sedan =)

Svar: Tack så mycket :) det ska jag göra :)
thePalma