Smögen

Fick så dåligt samvete häromdagen när jag insåg att Edwin snart är 5 månader, och jag har ännu inte ordnat med något fotoalbum till honom! Då blir jag påmind om att skriva här så tänkte få ner några rader nu medans han ammas till sömn :) 

Ska få över bilder från digitalkameran någon dag men så länge får det gå bra med mobilbilder. 

Här är några från smögen där vi var i måndags. Vi blev upphämtade av Erik och Sofia och så åkte vi iväg. Träffade John och hans mamma och var lite i huset de hyrde. Jättemysigt! Självklart åt vi både lunch och middag på bryggan och gick och kikade lite. Killarna (inte Edwin) badade också :) själv tyckte jag det var fär kallt då solen inte var framme. Trots det hade jag dock bränt mig lite när jag kom hem, så viktigt med solskyddsfaktor hela tiden nu under sommaren. 

Edwin var underbar hela dagen och jag tror han hade kul också. Är man så söt som han är får man ju mycket uppmärksamhet :) 

På vägen hem fick vi stanna en gång då han var ledsen och inte gav med sig, men efter lite mat så somnade han om igen. Älskade unge <3