BVC och bra citat

Vi var ju på BVC igår och fick bekräftat att lillkillen nu är storkille på hela 9,5 kg och 75 cm lång! Inte underligt att jag har fått rensa kläder på sistone. 

Äta själv vill han också. Så det får han göra samtidigt som jag försöker luta i honom en sked eller två. För det som han försöker stoppa i munnen hamnar sällan där :) 



Imorse var det någon som ställde sig upp i sängen! Gahhh!!! Så nu får vi plocka bort sängmobilen (som förövrigt typ aldrig använts. Måste ha varit onödigaste köpet för oss)


Hittade ett bra citat häromdagen som jag sparade. Jag tror, och vet i alla fall för mig, att man påverkas och formas av vad som hänt en i livet. Men jag tror också på att man i viss mån kan välja vad man gör med sina erfarenheter. Man kan välja hur man väljer att se på saker och man kan välja vad ens nästa steg är.