Hemma i Göteborg

Nu är vi hemma i Göteborg igen. Pontus hämtade oss på flygplatsen och sen var det raka vägen hem där pappa och bebis gosade medans mamman latade sig i soffan med lite nötter och vatten. 

Både jag och Edwin är snoriga nu och jag har ont i halsen. Imorse fick jag sova 8-12 så jag hoppas att det hjälper till att kurera mig lite. Pontus försökte även ta natten men när det är skrik skrik skrik så ger JAG upp till slut och ger bröstet så att vi kan få sova. Vi får ta tag i det där med sömnen när alla förkylningar gett med sig. Då ska även Edwin få flytta in till sitt egna rum :) 

Jag rotade fram en flaska glögg som jag ser fram emot att njuta av ikväll :) 

Från promenad i Älvsbyn 

Här sov Edwin 

Från lekrummet på Luleå flygplats 


Just det! Flyget igår gick jättebra! Jag försökte amma för att underlätta med öronen, men Edwin vägrade och när jag satte han framåt med en leksak så satt han och lekte som om inget annat hände. Han visade inte att han kände av trycket något. Då är han ändå lite förkyld också.