Tusen tankar

Dagarna med min skrutt rullar på. Vi träffar vänner och leker, vi myser hemma och vi är ute och hittar på saker. I helgen som var julpyntade vi och i helgen som kommer ska vi ha julmys och sen iväg till vänner på julbak. 

Sömnen hos Edwin är (peppar peppar) mycket bättre. Nu vaknar han 1-2 gånger per natt, men han somnar om snabbt och det är heller inte varje gång han behöver bröstet. 

På tal om bröstet så har jag haft lite ångest över det sista dagarna. Vill jag amma? Vill jag sluta amma? Kan inte tänka mig att sluta samtidigt som jag skulle tycka det var skönt. Men nu har jag landat lite i att Edwin får bestämma - till viss del såklart - så länge det inte påverkar mig negativt. Vilket det inte gör nu. 

Jag har också bestämt som motivation att när vi slutar så ska jag iväg på en liten resa. Tänkte ragga med mig någon tjejkompis (Vem är på!?) och kanske ta 3 dagar i New York? Jag vill ju verkligen dit och det kanske är lika bra att passa på när jag ändå "behöver" vara hemifrån, vilket jag tror jag behöver när vi ska sluta med amningen. 

 
#1 / / Maja :

Sofie, tusen tack för din värmande kommentar! 😃 Varmt välkommen till bloggen! ❤️ Vilka fina bilder du har! Hur gammal är din son?

Svar: Tack! Han blir alldeles snart 9 månader! Tiden bara springer iväg 😱
thePalma