Cellprov, åkpåse och bilstol

Idag har jag varit iväg och gjort cellprov. Igen. Jag har nog varit där 7 gånger på ett år nu tror jag... Provsvaren gick först rakt upp och det var grova förändringar, men då jag var gravid ville de inte göra något. Efter graviditeten har de gått ner igen. Så nu får vi se vad dessa prover visar. Skulle vara skönt att slippa springa där, men bra såklart att de håller det under kontroll! 

Edwin var med och skötte sig som den solstrålen han är. 

"Vad gör du mamma" 
"Jaha du ska ta kort" 
"Är det bättre såhär!" 

Hösten har verkligen kommit nu. Edwin har invigt sin åkpåse och gillar den skarpt. Svårt det där med vad man ska ta på honom men jag känner ofta på ryggen på honom så att han inte blir för varm/kall. 


Fick ett mail också att vår nya bilstol har kommit! Får se om jag hinner åka och hämta den idag eller imorgon. 


Nu känner jag att någon har gjort nummer två 👏🏻👏🏻😂 hejjs!