Dålig sömn

Tänkbara lösningar på nattens problem: 

-katrinplommondieten 
-fullt med leksaker i sängen 
-sova stående, vaggandes 
-bygga ut spjälsängen 

Vi har varit uppe varje timme inatt. Stackars Edwin har haft en bubblande mage och han har varit så ledsen. Inte ens bröstet har hjälpt. Vaggandes i famnen har varit lösningen, vilket har gjort min onda rygg ännu sämre nu :( musklerna har nästan krampat när jag lagt mig i sängen igen. 

SJÄLVKLART har också Pontus hjälpt till. Vi har varit vakna båda två och imorse gick han upp med Edwin så fick jag sova vidare. Så ska jag hitta på något med Edwin efter lunch så får Pontus vila då. 

Småbarnsåren är tuffa ibland! Men det blir sååå mycket lättare när man hjälps åt och är snälla mot varandra - trots sömnbrist och frustration. 

Jag älskar Pontus mer och mer för varje morgon han går upp och förbereder så att det finns kaffe när jag vaknar. Det är de små sakerna som räknas i vardagen <3 

Ne nu ska jag starta dagen med en stoooor kopp kaffe <3