Första förskylningen

Mitt lilla hjärta är förskyld! Inte underligt att förra natten var dålig... Han vaknade lite snorig men det gick över rätt snabbt. Men sen blev han sämre under dagen. 

Framåt kvällen igår rann snoret och han fick också lite feber. Han är fortfarande pigg men har vaknat några gånger inatt och varit ledsen. Han får såklart hur mycket närhet han vill och sov rätt bra ändå mellan uppvaken. 

Jag tyckte det var rätt jobbigt en stund igår på kvällen och det högg verkligen i hjärtat när jag såg att han tyckte det var lite jobbigt. Om jag kunde ta allt onda och obehagliga skulle jag göra det på studs! Och nu är det här "bara" en förskylning.... Undrar hur man känner när det kommer något värre (jag inser ju att det kommer komma magsjuka och annat). Lilla älsklingen <3 



#1 / / Pernilla Jungåker:

Men lille gos då!