gamla bilder, kryper och pratar...

Jag tror inte jag visat de här bilderna? 

Såhär låg Edwin ofta när han var spädis. Inte lika ofta längre tyvärr.. Jag kan ibland underhålla honom med en sång eller så men då är det högst några minuter han ligger kvar. 


Han kryper nu! Han kan krypa på knäna men verkar föredra att åla sig fram på magen. Han ställer sig också upp mot allt. Fotpallarna, soffan, stolar. Han blir lika stolt varje gång och jag blir såklart VÄLDIGT stolt! 


Han har tidigare sagt mamama och papapa men nu har vi faktiskt flera gånger hört Mama och Papa. Jag tror jag ska dö varje gång. Jag blir helt varm i hjärtat! 

Helgen har förövrigt varit superbra. Igår var vi på Frölunda Torg för lite shopping samt lunch. Vi åt på Jensens men det var en besvikelse. Nästa gång blir det Adams Cafe! 

Vi fick inhandlat lite nödvändigt till Edwin, bland annat ny pyjamas. Måste visa den någon dag för den är supersöt. 

Igårkväll kom Adela hit så det blev filmmys och idag har vi också myst framför film och tagit tag i vårt enorma tvättberg. Så nu är det renbäddat och alla familjemedlemmar har rena kläder :) 

Jag fick också till ett pass på cykeln, såååå skönt, och en promenad med barnvagnen på ca 45 minuter. 


Nu ligger lillkillen och sover och jag hoppas hoppas hoppas att natten blir bra. Natten till idag tror jag att jag fick ta upp honom en gång i timmen för att trösta. Snark. Men idag har magen varit bra och han har inte sovit för mycket så förhoppningsvis bidar det för en god nattsömn. (en bra natt = en liten amning mitt i natten men annars ostörd sömn fram till klockan 06.30 ca) 
 
Oavsett hur mycket du väcker mig på natten så är du mitt allt <3