Middag, lunch, gunga och sol!

Här kommer en liten uppdatering med bilder från mobilen (så förlåt för dålig kvalitet) 

Vi har varit iväg till middag hos Erik o Sofia. Gick jättebra med Edwin! Jag tar alltid med lite leksaker, gärna sådant han inte lekt med på ett tag, så underhåller han sig rätt bra själv en stund. Sen får han sitta med mig eller Pontus. Vi turas alltid om så att båda kan äta och vara sociala :) teamwork helt enkelt! 


I torsdags träffade vi Karro för lunch och i fredags hade vi playdate hos Jennie och Clara. Edwin fick låna Claras vagn och sov som en stock. Så nu är jag lite sugen på en ergonomisk sits. 

Vi myser mycket i Edwins rum också. Jag tänker att han ska känna sig hemma där när det är dags att flytta in sängen också. Men än känner jag ingen stress över det :) 


Bara för att han är så söt! 

Att gunga var en hit! Han skrattade och såg ut att njuta :) nu ska vi bara hitta en bebisgunga också som han kan prova. 

Jag satte mig i solen när Edwin sov under promenaden idag. Så härligt med värmen i ansiktet. 


I helgen var vi hos William som fyllde 1 år. Min farmor var även där och riktigt kul att träffa henne, vilket vi även gjorde idag när de kom hit på middag. Vi fick även en visit av Maria, jättetrevligt!

Vi bjöd på något så storslaget som spagetti och köttbullar :) haha