Nytt från Gekås

Igår var vi äntligen till Ullared/Gekås. Edwins snälla farmor följde med och trots att Edwin var underbar hela dagen så hade jag inte velat åka själv. Så det var jättetrevligt med sällskap :) Det blev också en bra tur att prova nya bilbarnstolen på. Vi köpte till slut en Axkid minikid då den passar vår bil bäst, och den har självklart fått godkänt i alla tester (vem köper en stol som INTE är godkänd?) 
Jag var lite nervös över att vi inte kan få stolen att luta så mycket (liten bil) men huvudet lutade fint bakåt när han somnade. 

Målet var lite nya kläder, leksaker, bra att ha saker och det vanliga... Nu har vi deo för kommande halvåret! haha 

Jag hittade nästan allt jag sökte! Kan visa någon dag framöver... Men börjar med dessa. Halsduken och mössan köpte jag på Gekås (body Lindex, tights Ica